lørdag, september 08, 2007

Bombebogen

Vores antologi om bombardementet, "København 1807", har fået megen ros og utroligt flotte anmeldelser. Den smukke bog - "Bombebogen" mellem venner - er redigeret af Peter Henningsen fra stadsarkivet. Jeg har bidraget med et kapitel om avisdækningen af bombardementet i septemberdagene 1807.

Idag så jeg at den havde sneget sig ind på bestsellerlisten i Informeren! Stoltest blev jeg dog, da jeg gik forbi min lokale boghandler ved Runddelen forleden og så at hele vinduet ud mod Nørrebrogade var dekoreret med den. (Jeg valgte så at vulgarisere og spolere det smukke øjeblik ved at stille mig op og tage et foto af ruden.)

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

En uge senere: Den ligger STADIG på bestseller-listen!

1:41 PM  

Send en kommentar

<< Home