torsdag, oktober 25, 2007

Postkort fra Ascea II


Det var lidt svært, lige at vende tilbage, komme ind i projektet igen, efter at jeg blev efterladt solo hernede. Det tog et par dage, men nu er den der igen. Jeg har fundet tilbage til roen og inspirationen.
Arbejdet skrider fint fremad. Jeg havde 20 noveller med, som jeg gerne ville redigere (mere eller mindre radikalt). Der er kun fire, som jeg nu mangler at sætte hak ud for, på den gule seddel jeg har hængende over køkkenvasken. Det er de fire sværeste jeg har gemt til sidst, så hvis jeg når én om dagen, er jeg tilfreds.
Men det betyder vist at jeg ikke får leget så meget turist, og får set så meget af området, som jeg havde håbet. Jeg planlægger en tur med mine vildt flinke amerikanske naboer, billedkunstneren Nancy McCallum og hendes rastløse mand Kim, op til Paestum en af dagene, men det bliver vist alt den sightseeing jeg får nået i denne omgang. Til gengæld er jeg også ret sikker på at det ikke bliver sidste gang jeg er i lejlighederne her i Ascea. Jeg tror jeg har opført mig pænt, så forhåbentlig får jeg muligheden for at vende tilbage igen senere, måske allerede til foråret?

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det er fængende titler. De lover. Glæder mig til at læse dem.

7:47 PM  

Send en kommentar

<< Home