lørdag, juli 07, 2007

Og novellerne...

Ifølge bloggen her kunne det tyde på at jeg mest forlyster mig i Halds bibliotek, men jeg har faktisk også fået skrevet ganske meget. Det kan jeg konstatere her to dage før jeg drager tilbage til Nørrebro, der vist ikke er regnet væk.

Jeg startede med at skrive en novelle om dagen. To af dem har jeg arbejdet videre på de sidste dage, og ser ud til måske at kunne ende i novellesamlingen. Den ene hedder "Sauna", den anden "Lille miss Litauen". (Min nabo, inde på nr. 11, er litauer, men det har nu ikke ret meget med sagen at gøre.) De sidste dage har jeg også taget tid til at redigere lidt i ældre noveller, så de er blevet endnu strammere og lækre.

Så det har været endnu et ganske produktivt ophold her på Hald. Håber jeg kan fortsætte arbejdet derhjemme.