mandag, juli 02, 2007

Antonio Banderas på Hald

En af dem der tog af sted i weekenden boede nede i østfløjen, værelse 7. Det er den gamle vognremise. De to første nætter hun var her fik hun besøg af en mandsperson om natten. Spansk udseende, med mørke øjne, mørkt tilbagestrøget hår. Iført en kappe af en art. Den anden nat sagde hun til ham at han skulle slappe af, og sætte sig i hendes stol, hvilket han gjorde. De andre nætter kom han ikke tilbage. Hun omtalte ham spøge(lses)fuldt som Fernando.
"Har du haft besøg af Fernando i nat?," spurgte de andre ved morgenbordet.
Her fra på værelse 12 må jeg melde at det er helt og aldeles støvsuget for spøgelser.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hvordan er det nu - er 12 superspøgelsesværelset?

7:57 PM  
Blogger Thomas Oldrup said...

Tja, det skriver vi i hvert fald i bogen. Men mellem os to er det en fejl: Det er min skyld, jeg er kommet til at bytte om på værelse 11 og 12. Sig det ikke til nogen. Slet ikke til min nabo.

8:08 PM  
Blogger Anja said...

Hej Thomas. Jeg googlede dig lige og fandt din blog. Den bog jeg sidder her og oversætter, handler bl.a. om at komme AF med spøgelser, så de lader nok mig være mens jeg er her. ;-)

2:05 PM  
Anonymous Anonym said...

Ja, det var jo en overskrift som kunne fange mig!
Kh Camilla

10:41 PM  

Send en kommentar

<< Home