fredag, marts 02, 2007

Nazifri zone

En tapper sjæl har i nattens mulm og mørke skrevet med hvide grafittiversaler på togviadukten ved Peter Bangsvej Station: "NAZIFRI ZONE!" Det er rart at nogen endelig ta'r bladet for munden, argumentationen frem og kampen op imod alle de fæle nazister vi åbenbart har rendende rundt her på Frederiksberg. Det er et modigt standpunkt at ha'.

PS: Jeg er også imod alt det snavs vikingerne gjorde i England. Denne blog er fra idag "VIKINGEFRI ZONE!" Hvis du ikke er med mig er du imod mig, og jeg laver en barrikade ud af din cykel og omdirigerer din bus.

PPS: Denne post er skrevet i affekt. Døm mig ikke for hårdt.

6 Comments:

Blogger Peter H. Olesen said...

Nu skal du også til at reviderere dit omhyggeligt tilrettelagte foredrag om Københavns bombardement med aktuelle eksempler fra nyere tid, så jeg forstår godt affekten!

2:48 PM  
Anonymous Anonym said...

Enten er du ironisk eller også læser du ikke det hele med vilje. Under alle omstændigheder har jeg tænkt meg at dømme dig hårdt næste gang vi ses.

Sct. Torv klokken 2400. Følg den grønne banner.

4:25 PM  
Blogger frederik said...

Jeg nøjes ikke med at dømme, jeg har personligt tænkt mig at brænde din skraldespand og din bil.

Men derudover så stødte jeg faktisk på nogle almindeligt ubehagelige nazister i går aftes. Jeg tror de var blevet inspireret og var på udkig efter udmattede venstreradikale de kunne tæve. Stødte senere på nogle "fodboldfans" som vist var ude i samme ærinde.

Jeg kan altså bedre lide voldsmænd, der har læst Marx og Kropotkin end dem der har læst Hitler og Tipsbladet.

11:42 PM  
Blogger Thomas Oldrup said...

Jeg er ligeglad med hvad de har læst. Jeg kan bare ikke lide voldsmænd.

8:15 AM  
Blogger Peter H. Olesen said...

Ved en brosten om den bliver smidt af en politisk korrekt person?

2:59 PM  
Blogger frederik said...

Hvem ved hvad en brosten ved, og hvem ved hvad det politisk korrekte er for en brosten?

Hvis de nu havde læst "Backpacker - med livet på nakken", ville det så heller ikke skabe et lille blødt punkt?

Og hvis det er uoriginalt at være imod nazi'er, så vinder man sgu heller ikke guldmedalje for kreativitet ved at proklamere sin modvilje mod voldsmænd - men så vidt jeg kan se, så skal man ud i det pacifistske overdrev før man adrig skelner og ikke holder lidt mere af den ene slags voldsudøver end den anden.

7:47 PM  

Send en kommentar

<< Home