onsdag, februar 21, 2007

Hvem er I?

Inspireret af en post på Frederiks side, og en post på Kenneths (en charmerende blog jeg først for nyligt er begyndt at følge med i) fik jeg selv installeret sådan en statcounter på min side. Det var både smigrende, morsomt, skræmmende og nedslående.

For hvem fanden er alle de mennesker, der rent faktisk besøger denne blog?! Jeg vidste da godt at Martin kiggede forbi engang imellem, og jeg havde også hørt at det var sådan min nye kærestes nysgerrige familie fik set mig an - men hvem er så alle de andre?

Det er smigrende, at jeg på seks dage har haft 173 besøgende, herunder folk fra Holland, Schweiz, Tyskland (hej Dennis!), USA, Kina og sgu': Ukraine! Der er én der har været her mere end ti gange på en uge! Seks har været her længere end en time!

Morsomt, fordi jeg kan se hvad folk har søgt på for at nå herhen. Mon ham der søgte på "billeder fra kvindernes omklædningsrum" (ja, jeg antager at det er en han) blev skuffet da han fandt denne blog? Nej, det gjorde han ikke, for han kom igen to gange!

Og hvem søger på ting som "gå på bare tæer"?

Skræmmende, fordi jeg vel så skal til at overveje hvad jeg skriver her. Martin kan tåle det meste, men hvad med de andre ukendte...

Nedslående fordi jeg i løbet af den forløbne uge har fået en eller to kommentarer. Det er få ud af 173 forbipasserende. Det er en svarprocent Gallup ikke ville være tilfredse med. Derfor undres jeg, hvem i alverden er det dog der kommer her forbi? "0 COMMENTS" betyder ikke "JEG BIDER".

15 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jeg er her tit, når du altså har skrevet noget.

11:45 PM  
Blogger Martin Petersen said...

Jeg har hængt på fra tid til anden, siden jeg læste dit historiske undskyldninger indlæg i december.

12:43 AM  
Blogger Peter H. Olesen said...

Ingen kommentar!

8:14 AM  
Anonymous Anonym said...

Og hvor er de der omklædningsrumsbilleder, hvahvahva?

8:16 PM  
Blogger frederik said...

Ja og de bare tæer, hvor er de? Hvorhvorhvor? Jeg helt vild med bare tæer... mmmmmmmmmmmmmmmmm tæer...

9:33 PM  
Anonymous Anonym said...

jeg afslører mig selv når jeg kommer ind over linket fra min egen blog, gør jeg ikke?
og kommentarer? så skal man jo faktisk have noget at sige.
Men lige for at kommentere noget (skulle kursiveres, men det kunne jeg ikke finde ud af), så har jeg underholdt vidt og bredt med historier om dværge i postejer. Det er fandme sjovt.

10:14 AM  
Anonymous Anonym said...

giver kursivering

12:07 AM  
Anonymous Anonym said...

prøver igen < i> skriv her < /i> giver kursivering hvis du fjerner mellemrummet melle < og i> og mellem < og /i>

12:10 AM  
Anonymous Anonym said...

blær et eksemple

12:11 AM  
Anonymous Anonym said...

Læste lige din post igen og faldt over følgende

"Skræmmende, fordi jeg vel så skal til at overveje hvad jeg skriver her"

Thomas, min ven - noget i den sætning pisser mig helt vildt meget af...

Har du selv et bud på hvad? (det er ikke kommateringen ;-))

2:38 PM  
Blogger Thomas Oldrup said...

Hej venner.
Tak for håndsoprækningen, gutter, det lunede. Der er altså ikke nogen billeder fra omklædningsrum, eller nogle bare tæer, og der kommer det heller ikke. Jeg tænker - jeg nærmer mig post 100 - at jeg har fornemmelsen af at have fundet tonen og temaet her. Bloggen er blevet mere en historie-ting end en litteratur-ting, og det passer mig fint. Jeg føler mig vist mere historiker-agtig end forfatter-agtig for tiden.
Og Martin, min ven, kan jeg gætte hvad der pisser dig af? Mmh, kunne det være den upassende antydning af at hvis man kun skriver til Martin og den nye kærestes ukendte familie, så behøver man ikke gøre sig umage. Ja, det er i høj grad upassende. Og jeg håber du godtager den, fordi vist egentlig godt ved at det ikke er sådan det er... Men det var jo det jeg skrev, og for det; hermed: Pardon.
-Th.

8:32 PM  
Anonymous Anonym said...

WROOOOOOOOOOOOONG

Forkert svar - det er ikke, fordi jeg er nærtagende... For det er jeg; det er bare ikke derfor, den sætning pisser mig af.

Kom igen...

Og tillykke med fornemmelsen

3:39 PM  
Blogger Thomas Oldrup said...

Jeg synes du skal fortælle mig hvad der pisser dig af. Jeg gi'r fortabt, Martin, hjælp mig!

4:51 PM  
Blogger Thomas Oldrup said...

Then again, lad os ta' den hen over en kop kaffe i morgen i stedet...

11:49 PM  
Anonymous Anonym said...

Gerne...

Er det fordi jeg ikke må skælde dig ud i din egen blog ;-P

9:37 AM  

Send en kommentar

<< Home