torsdag, september 11, 2008

Ny bog


"København i en jazztid" udkom forleden, og jeg har lige modtaget mine frieksemplarer. Det er saftsuseme blevet en flot bog! Det er nogle virkelig kyndige mennesker der har skrevet den, og jeg er meget stolt af at være med på holdet. Jeg har skrevet broderparten af de tekstbokse, der ledsager bogens brødtekst. Bogens redaktør Jens Andersen, samt Iben Tandgaard har dog også lavet nogle.

Det har af en eller anden grund været småt med anmeldelser af bogen endnu, men i Berlingske har den fået fem stjerner. "Når festrusen efter Golden Days-arrangementerne har lagt sig, skal »København i en jazztid« ganske givet frem af reolen igen – og igen." (Jeg ville linke til anmeldelsen, men deres website er vist nede for tiden.)

Nyd festivalen. Køb bogen. Den koster kun 249 kr., hvilket faktisk ikke er ret meget taget i betragtning hvor lækker i udstyret den er.

1 Comments:

Blogger Martin Glaz Serup said...

Tillykke med bogen - og med at du har skrevet størstedelen af billedteksterne (jeg har lige, ansporet af en diskussion med min mormor, fundet ud af at broderparten betyder 'den største del' og ikke 'halvdelen', som jeg troede, men jeg er jo også et barn af mere moderne tider end det udtryk...)

11:51 AM  

Send en kommentar

<< Home