onsdag, september 17, 2008

Anmeldelse og kurser

Jeg skal snart ud på "landevejen" igen og holde skrivekurser, på Ry Højskole, i Århus og idag har jeg lige fået en henvendelse fra VUC Vejle.

Ved samme lejlighed fandt jeg denne fine anmeldelse af min skrivebog i bladet Folkeskolen/Undervisere. "En bog for alle, der ikke er blevet for satte til at lære nyt," skriver anmelderen, der vist selv er blevet helt inspireret til at skrive mærkeligt. "Klart. Informerende. Spændende. Brugbart. Temposkift er ikke kun for fodboldspillere, skribenter i alle aldre kan også lære det."

Det er jo et godt afsæt for de næste kurser.

Tegningen er af Erik Petri og fra bogen.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Hej Thomas
Jeg er så heldig at der lå 22 tricks gemt til mig under juletræet i år - lige hvad jeg ønskede mig!

Tusinde tak for dejlig inspiration og motivation der rykker.

Mange gode hilsner fra Trine

9:41 PM  

Send en kommentar

<< Home