torsdag, april 12, 2007

Netop udkommet


Længe undervejs. Men NU er den her! Den hemmelige gyser "Dem i nr. ni".

Bogen indgår i en helt ny serie, kaldet Junior, fra Gyldendal Uddannelse. Udgivelserne i serien henvender sig til børn i alderen fra ca. 10-12 år, som læsemæssigt befinder sig i grænselandet mellem letlæsning og ungdomsbøger.

Jeg skrev den oprindeligt til en serie med gysere, der alle foregik i Vallensbæk. Det gør "Dem i nr. ni" sådan set også, men det spiller ikke nogen rolle længere.

Men jeg må advare om at bogen er MEGET uhyggelig. Da jeg skulle skrive den var mit personlige kriterie at den skulle være så uhyggelig, at jeg selv blev pissebange.

Den handler om Fabian og hans far, hamster og mor, der lige har købt et rigtigt hus med have (i Vallensbæk). "Lykkebo" hedder huset. Det er et dejligt hus - og næsten helt nyt. Dagen efter de er flyttet ind, sker der mystiske ting. Der er et eller andet galt med det der hus. Møblerne i stuen har byttet plads ... og det nye navneskilt, som Fabian og hans far har hængt op, det ligger smidt på dørmåtten.

Læs mere her hvor den også kan købes. Den koster i øvrigt kun 95 kr. og 4 øre.

3 Comments:

Blogger Vengaboy said...

Tillykke med det. Jeg ville gerne læse den, men tør ikke...

1:52 AM  
Blogger Thomas Oldrup said...

Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

12:46 AM  
Blogger Martin Glaz Serup said...

Uhhh, glæder mig til at blive skræmt!

2:28 PM  

Send en kommentar

<< Home