onsdag, juli 30, 2008

Postkort fra Ascea 1

Jeg er ankommet til Ascea i Italien, hvor jeg skal sidde en lille maaned og skrive paa den nye roman. Her er superdejligt, men djaevelsk varmt. Solen bager ikke, den GRILLER. Saa man faar ikke lavet meget mellem et og otte. Tidligt, tidligt om morgenen og sent om aftenen er der skoent paa terassen, hvorfra der er den skoenneste udsigt udover Middelhavets kyst.
Efter igaar kun at have surmulet og savnet min skoenne kaereste helt vildt, er jeg heldigvis idag kommet lidt igang. Jeg har en god, solid synopsis pè hele moletjavsen med herned og er naesten faerdig med at gennemskrive den endnu engang for ligesom at "faa den gennem fingrene" en sidste gang foer jeg giver mig i kast med selve skrivningen.
Imorgen haaber jeg at skrive de foerste forsigtige linjer.
Den foreloebige titel er "Caritas' hemmelighed". Det synes i hvert fald min nevoe, Jonathan, der ogsaa har lagt navn til hovedpersonen, samt den yderst snakkesalige herre jeg sad ved siden af i flyveren.

Svedige hilsner,
Don Tomaso

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Jeg nedlægger mit erhverv og overdrager det til Jonathan. Caritas' hemmelighed er en vinder...

4:10 PM  

Send en kommentar

<< Home