onsdag, august 30, 2006

Drenge

Hjemme fra Prag. På vej til Jylland.
Skal til reception i Hjørring. Forfatteren Glenn Ringtved har startet sit eget forlag - Bagland. Forlagets første udgivelse er en ungdomsbog, en antologi; om, af, til og med titlen "Drenge". Vi er ti forfattere af hankøn, der har sluppet vores indre drengerøv løs, og jeg er stolt af at være én af dem. Så jeg har skrevet en novelle om at have "Bryster på hjernen". Det var skægt at skrive til den målgruppe.
Jeg håber at Glenn får held med projektet, og at det bliver en god reception. Har aldrig været i Hjørring før. Det er sgu da eksotisk.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Thomas!
Jeg har lige læst novellen! Den er bare kanon god. 5/5 stjerner til den.

Også håber jeg du vil skrive MANGE flere der minder om denne..

Hilsen Patrick!

7:20 PM  

Send en kommentar

<< Home