onsdag, januar 28, 2009

Vind en bog

Hvilken historisk, dansk person ville du helst have mødt?

Alle historieinteresserede må tit have leget med denne tanke. Alt om Historie er interesseret i dit bud. Send det til red [snabela] altomhistorie.dk senest 1. februar og skriv ”konkurrence” i emnefeltet. Husk postadresse.

Alt om Historie kan desværre ikke udlove et møde med vedkommende, men blandt de tilsendte bud trækker vi lod om ti eksemplarer af ”Gads Historieleksikon”. Bogen dækker i over 2 600 opslag den politiske histories store begivenheder, emner og personer - fra oldtiden til i dag - og er standardværket indenfor historiske håndbøger.

(Det er ikke kommet så mange bud ind til konkurrencen, så skynd dig at sende en mail.)

5 Comments:

Anonymous tc said...

Giacomo de Casanova.
En af de personer i verdenshistorien, med mest forstand på menneskets natur (selvom han brugte sin viden selvisk).

8:55 AM  
Blogger Thomas Oldrup said...

Men ikke synderligt dansk.

2:26 PM  
Anonymous tc said...

Aaah, det er da også rigtigt. Det nationale islæt var lige smuttet.

7:38 PM  
Blogger Thomas Oldrup said...

Så er konkurrencen lukket.

11:48 AM  
Blogger Jens Stein said...

jeg blev ret overrasket, da der dumpede en pakke fra Gad ind af døren den anden dag. jeg vidste dog, jeg ikke havde købt noget af dem.
men det viste sig så at være det der historieleksikon, hvilket nærmest var endnu mere overraskende, for jeg vinder aldrig noget, og ydermere deltager jeg aldrig i konkurrencer (måske er det en årsag).
så tak for henvisningen til denne lille lodtrækning.

3:41 PM  

Send en kommentar

<< Home