fredag, december 19, 2008

Cover til "Caritas' hemmelighed"

Jeg har lige set coveret til min nye roman, "Caritas' hemmelighed". Det er en uhyggelig roman for børn og den foregår på Gammeltorv i København i forskellige perioder, bl.a. branden i 1728, som ses på coveret. De hvide figurer er hovedpersonen Jonathan og hans bedstefar. Den udkommer i april på forlaget Phabel/ArtPeople.

Coveret er tegnet af Palle Schmidt fra tegnestuen Gimle.

Jeg er meget tilfreds. Hvad synes I om den?

OBS! --- Meningen er altså at den skal være orange/flammefarvet, men når jeg lægger den op er den blå. Ved ikke hvad der sker, og jeg håber at Palle tilgiver mig. Så tænk den orange, venner...

2 Comments:

Blogger Brian Christensen said...

Ganske effektfuld. Kan godt lide drengens store øjne.

3:55 PM  
Blogger Martin Glaz Serup said...

Hvor fint - og så udkommer den altså allerede om tre måneder... glæder mig!

10:04 AM  

Send en kommentar

<< Home